Начало » Новини » ЧАРЛЗ СМИТ: ПАЗАРНИЯТ ДЯЛ НА ВЕРИЖНИТЕ ТРАКТОРИ CHALLENGER В БЪЛГАРИЯ Е 80%

ЧАРЛЗ СМИТ: ПАЗАРНИЯТ ДЯЛ НА ВЕРИЖНИТЕ ТРАКТОРИ CHALLENGER В БЪЛГАРИЯ Е 80%

Challenger се опитва постоянно да разширява границите на технологиите, с които разполага чрез постигане на по-висока работоспособност, но в същото време и по-голяма икономичност на машините, които произвежда. Това заяви на пресконференция Чарлз Смит, изпълнителен директор по продажбите на AGCO (Challenger) за Европа, Африка и Близкия Изток. Смит, заедно с колегите си от AGCO Анди Стърок и Кен Спайсър, са в България на работна среща с ръководството на фирма Варекс – официален вносител на Challenger за България.

Варекс работи съвместно с Challenger от 21 месеца и въпреки краткия период, ние изградихме много стабилна основа за нашето бъдещо сътрудничество и създадохме много добрo впчечатление сред общността на фермерите в България, коментира Смит. Той бе категоричен, че независимо от краткосрочните проблеми в индустрията в момента, Challenger гледа с голям отпимизъм на съвместната си работа с Варекс. След като напарвихме кратък анализ на продажбите в България през миналата и настоящата година, с гордост можем да заявим, че в сегмента на трактори над 300 к.с сме постигнали пазарен дял от 11,5%. А що се отнася до продажбата на верижни машини, за страната, пазарният дял на Challenger е 80%, което само по себе си говори за отлично свършената работа. Разбира се, Challenger гони още по-добри и високи резултати – като целта ни е да обхванем още по-голям процент от клиенти, които да използват трактори от сегмента над 300 к.с.

Challenger е марка за професионалните, крупни фермери. Предназначена е за по-голямо и по-ефективно производство, каквото е необходимо в световен мащаб, обясни Чарлз Смит. Това не означава само да правим по-големи и по-крупни машини, а да влагаме ноу-хау, за да направим тези машини по-интелигентни, за да работят по-рационално. И ако тези технологии, водят до реални резултати, ще продължаваме да ги разработваме. Другият важен аспект, на който залагаме при производството на машините, е човешкият фактор в лицето на операторите, които управляват машината – технологиите трябва да са достъпни за тях, коментира специалистът.

Сервизното обслужване на новите машини Challenger, които Варекс внесе в страната ни през тази година, е процес, който включва много етапи. Той не се ограничава само с обучението на механиците. Изисква определен период от време, свързан с натрупване на практически познания и опит. В тази връзка Смит коментира, че Варекс са на необходимото високо ниво по отношение на сервизната поддръжка, като българската фирма не отстъпва по нищо на работата, в която и да било друга държава.

На въпрос може ли да се очаква скоро на българския пазар да стъпят и колесните трактори на Challenger, Смит коментира: Въпросът е малко по-комплексен, защото трябва да се анализира от гледна точка не само на Challenger като марка, но също така и на AGCO като компания. Важно е на първо място да се отговори на въпроса: „С какво представянето на колесните трактори на българския пазар ще допринесе за нещо ново и по-различно на пазара?” В този смисъл от компанията смятат, че верижните трактори са изключително иновативни машини и затова фокусът в момента, е поставен върху тях. Внасянето на колесни трактори Challenger за България е тема, която ще бъде анализирана много внимателно и ще има положително решение в бъдеще, заявиха от компанията.

Що се отнася до позиционирането на верижните трактори Challenger на българския пазар спрямо другите марки, които предлагат верижни машини Чарлз Смит заяви, че на пазара в момента няма лоши трактори, но въпреки това някои трактори са по-добри от други… Едно от предимствата, които и Challenger, и AGCO като цяло предлага, e фокусът изключително върху селскостопанското оборудване, докато някои от основните конкуренти в глобален мащаб, се занимават и с индустриална техника. Така AGCO като компания, е много концентрирана по отношение на разработките, свързани с машините в областта на селското стопанство. Що се отнася до Challenger, то марката е много близо до потребностите на фермерите.

Другото важно предимство на АGCO и на Challenger като марка, е изключително тясната връзка между производствените звена, от една страна, и дистрибуторите, от друга. „Постоянно получаваме обратна връзка от нашите дистрибутори по места, които са в непосредствен контакт с клиентите. Това позволява информацията от страна на пазара към производствените мощности да бъде постоянна и актуална, а производството да бъде съобразено със спецификите на търсенето.

Можете също така да разгледате…