Massey Ferguson, световната марка на AGCO, е развълнувана да Ви обяви, че вече има нов облик на своето емблематично лого – Triple Triangle, по повод 175-ата годишнина на бранда,, отбелязвайки новата идентичност на марката „Born to Farm“ през 2022 г.
„Формата на тройния триъгълник е силна икона, която олицетворява Massey Ferguson от 1958 г. Нашето ново лого е смесица между силното ни наследство и свежите ценности на марката. Трите триъгълника се припокриват, за да представят взаимноизгодните отношения и доверие между фермерите, търговците и марката“, констатира Франческо Мъро, вицепрезидент на Massey Ferguson по глобален маркетинг, възможности за продажби и партньорства.
„Работейки като един глобален екип на Massey Ferguson, ние се стремим да направим селскостопанските операции по-лесни, по-печеливши и по-устойчиви по целия свят“, заявява Алфредо Йобке, глобален маркетинг директор на Massey Ferguson. „Новото лого означава приобщаване, достъпност, откритост, прозрачност, устойчивост и яснота. Искаме да използваме това ново лого, за да поканим фермерите повече от всякога да станат част от семейството на Born to Farm на Massey Ferguson. Ние също така се възползвахме от възможността да преминем към един модерен, елегантен и плосък дизайн, като същевременно придадохме живот на логото чрез взаимодействието на трите триъгълника, които се преплитат един в друг.“, допълва той.
Логото на Massey Ferguson и опресняването на лозунга предоставят уникалната възможност на бранда да пренастрои своите ключови послания, като се съсредоточи върху подхода си на първо място към фермера,а след това към директните, надеждни, достъпни и устойчиви двигатели на марката.
Първи годишни награди на Националната асоциация по коневъдство за жените
Фирма Варекс беше сред основните спонсори на церемонията по връчването на първите годишни награди на Националната...